стаття 7 із 23
9
Вересень 2022року
працюємо з вихователями
логіко-математичний розвиток

Зрозуміти, а не запам’ятати! Або Вивчаємо математику за допомогою інтегрованих дидактичних модулів

Не всім дітям до вподоби математика. І сама згадка про неї може викликати в них супротив, занепокоєння чи навіть страх. Утім, заняття з математики можна зробити захопливими, цікавими й «живими». Головне — обрати підхід, яких допоможе не просто реалізувати завдання з математичної підготовки дошкільників, а передусім навчити дітей мислити й «бачити» математику довкола

Олена Брежнєва , експерт з дошкільної освіти, д-р пед. наук, доцент, Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Алгоритм ознайомлення педагогів з нормативним документом
№ 9, 2022
Приклади річних завдань за логіко-математичним напрямом освітнього процесу