стаття 13 із 22
5
Травень 2023року
взаємодіємо зі спеціалістами
діти з РСА

Дитина з розладами спектру аутизму в дитячому садку: налагоджуємо взаємодію

Ірина Марціновська , викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, канд. пед. наук
Головне в статті
  1. Особливості дезадаптивної поведінки дитини
  2. Стратегії взаємодії з дитиною під час емоційних спалахів
  3. Приклад програми корекції небажаної поведінки дитини
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як підготуватися до онлайн-зустрічі
№ 5, 2023
Десять міфів про аутизм