стаття 18 із 23
9
Вересень 2024року
забезпечуємо психологічний супровід
соціальні навички дитини

Аналізуємо рівень сформованості навичок соціальної взаємодії старших дошкільників

Беріть у роботу практичні рекомендації та готовий інструментарій, що допоможуть проаналізувати особливості поведінкових проявів та дій старших дошкільників у різних соціальних ситуаціях, а відтак спланувати подальшу роботу з ними

Тетяна Гурковська , старший науковий співробітник Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, психолог-консультант, Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Шість правил для педагога під час взаємодії з дітьми в період адаптації
№ 9, 2024
Картки спостережень за поведінкою дітей у різних соціальних ситуаціях