Орієнтовний зміст діяльності вихователя-методиста в грудні
Підготувати:
- графік проведення новорічних ранків;
- номенклатуру справ, за створення та ведення яких відповідає вихователь-методист.
Проаналізувати документацію методичного кабінету, видалити чернетки та дублі.
Погодити плани роботи вихователів, музичних керівників, інструкторів з фізкультури, керівників гуртків на січень.
Скласти план роботи на січень.
Моніторинг освітнього процесу
Провести оперативний / тематичний контроль:
- доцільності використання електронних засобів навчання під час освітньої взаємодії з дітьми;
- організації дослідницько-експериментальної діяльності дітей у середній та старшій групах;
- ведення ділової документації педагогами;
- проведення загартовувальних процедур у всіх вікових групах.
Проаналізувати:
- проведення новорічних ранків;
- стан травматизму й нещасні випадки в закладі дошкільної освіти за рік.
Підготувати аналітичні довідки за результатами контролю.
Організація методичних заходів
Провести:
- оперативну нараду з педагогами щодо проведення новорічних ранків;
- консультацію «Як підтримувати святковий настрій у дітей»;
- педагогічну годину «Обираємо дидактичні матеріали для роботи з дітьми».
Організувати:
- тренінг для педагогів «Ми — за безпечний інтернет»;
- практикум «Як стати успішним педагогом» (спільно з практичним психологом).
Методичний супровід педагогів
Проаналізувати публікації в періодичних виданнях, ознайомитися з новинками методичної літератури. Підготувати анотації статей для педагогів.
Провести:
- консультацію для педагогів щодо підготовки заяв та документів для проходження позачергової атестації;
- індивідуальні бесіди з педагогами-початківцями щодо траєкторії їхнього професійного розвитку.
Підбити проміжні підсумки підготовки педагогів до атестації.
Підготувати:
- методичні рекомендації «Використовуємо сторітелінг у роботі з дітьми»;
- пам’ятку «Як поліпшити професійне спілкування з колегами»;
- приклади ігор для закріплення знань дітей про кольори.
Надати методичну допомогу педагогам із питань організації освітньої взаємодії з дітьми (за запитами).
Взаємодія з батьками вихованців
Провести:
- консультацію для батьків «Як загартовувати дитину вдома» (спільно із сестрою медичною);
- бесіди з батьками дітей, які мають освітні складнощі (спільно з практичним психологом).
Організувати:
- круглий стіл «Як відволікти дитину від ґаджетів»;
- практикум «Опановуємо з дітьми основи дихальної гімнастики».
Підготувати рекомендації для батьків «Як створити для дитини коробку спокою».
Робота з документацією