стаття 8 із 16
2
Лютий 2018року
організовуємо режимні моменти
методичні поради

Ранкова гімнастика від А до Я

Кожного ранку в дошкільному закладі звуки музики скликають дітей на ранкову гімнастику. На подвір’ї, у груповій кімнаті чи в актовій залі діти залюбки крокують, бігають, виконують фізичні вправи. Існує думка, що основне завдання ранкової гімнастики — пробудити організм від сну. Проте проводять її в дитячому садку перед сніданком, а на цей час організм дитини мав би вже прокинутися. У чому сенс ранкової гімнастики в дошкільному закладі і які особливості її проведення?

Лариса Гаращенко , старший викладач кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка
Ганна Бєлєнька , експерт з дошкільної освіти, д-р пед. наук, професор

Ранкова гімнастика потрібна не лише задля пробудження фізичних сил організму. У закладах дошкільної освіти це насамперед особливим чином організоване спілкування дітей у процесі рухової діяльності. У статті висвітлено якою має бути структура ранкової гімнастики для різних вікових груп, де її слід проводити і як її осучаснити

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
6 прийомів ефективної взаємодії з колективом
№ 2, 2018
Моніторінг якості проведення ранкової гімнастики