моніторимо якість освіти
математична компетенція
Моніторимо рівень сформованості математичної компетенції старших дошкільників
Елементарні математичні уявлення — невід’ємна частина цілісної картини світу дошкільника. Часто на них грунтується компетентна поведінка дитини у різних життєвих ситуаціях. Тому важливо навчити дітей застосовувати математичні уявлення на практиці. А для оптимізації цього процесу слід моніторити рівень сформованості математичної компетентності
Дошкільники опановують способи самостійного пізнання навколишньої дійсності, зокрема такі, як порівняння, аналізування, вимірювання, перетворення та інші. Процес логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку активізує їхню розумову діяльність, створює умови для розвитку творчих здібностей. Про те, як моніторити рівень сформованості математичної компетенції у старших дошкільників читайте в статті
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ