стаття 15 із 17
3
Березень 2018року
моніторимо якість освіти
математична компетенція

Моніторимо рівень сформованості математичної компетенції старших дошкільників

Елементарні математичні уявлення — невід’ємна частина цілісної картини світу дошкільника. Часто на них грунтується компетентна поведінка дитини у різних життєвих ситуаціях. Тому важливо навчити дітей застосовувати математичні уявлення на практиці. А для оптимізації цього процесу слід моніторити рівень сформованості математичної компетентності

Ірина Карабаєва , старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук

Дошкільники опановують способи самостійного пізнання навколишньої дійсності, зокрема такі, як порівняння, аналізування, вимірювання, перетворення та інші. Процес логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку активізує їхню розумову діяльність, створює умови для розвитку творчих здібностей. Про те, як моніторити рівень сформованості математичної компетенції у старших дошкільників читайте в статті

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників
№ 3, 2018
Перелік зразків та форм документів, наведених у журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 3/2018