навчаємося дистанційно
інтелектуальні карти
Інтелектуальна карта як засіб символізації і систематизації інформації
Як ефективно «переварити» велику кількість інформації у процесі мислення? У чому полягає символізація та систематизація матеріалу? Як побудувати інтелектуальну карту? Ці питання розкриває друга тема дистанційного навчального курсу «Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні»
Стаття висвітлює другу тему дистанційного курсу «Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні». Розглянуто питання символізації і систематизації інформації, а також правила побудови інтелектуальної карти
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ