стаття 2 із 17
5
Травень 2018року
навчаємося дистанційно
інтелектуальні карти

Інтелектуальна карта як засіб символізації і систематизації інформації

Як ефективно «переварити» велику кількість інформації у процесі мислення? У чому полягає символізація та систематизація матеріалу? Як побудувати інтелектуальну карту? Ці питання розкриває друга тема дистанційного навчального курсу «Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні»

Інна Кіндрат , головний редактор Вищої школи освітнього менеджменту, канд. пед. наук

Стаття висвітлює другу тему дистанційного курсу «Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні». Розглянуто питання символізації і систематизації інформації, а також правила побудови інтелектуальної карти

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Готуємося до літа!
№ 5, 2018
5 кроків до вдосконалення діяльності закладу дошкільної освіти