слово редактора
Формуємо успішну особистість
Професійний успіх залежить від соціальних навичок і професійних знань. Причому соціальні навички становлять 75% успіху, тоді як професійні знання — лише 25%.
Соціальні навички дорослі мають закласти у дошкільному дитинстві, а професійні людина формує упродовж усього життя. Чи буде людина успішною в інформаційному та постінформаційному суспільстві, передусім залежить від батьків і вихователів. Це спонукає шукати нові методи та технології дошкільної освіти.
Методика «Філософія для дітей» дасть змогу навчити дітей мислити та сформувати основні наскрізні соціальні навички:
• чітко формулювати та висловлювати власну думку;
• цілісно бачити проблемне питання чи ситуацію;
• приймати обгрунтоване рішення;
• взаємодіяти з іншими тощо.
• чітко формулювати та висловлювати власну думку;
• цілісно бачити проблемне питання чи ситуацію;
• приймати обгрунтоване рішення;
• взаємодіяти з іншими тощо.
«Виховання — складна справа, і поліпшити його умови — один зі священних обов’язків кожної людини», — казав Сократ. Тож у четвертому числі журналу ми підготували відповіді на запитання: Як в умовах реформи освіти спрямувати вектори у методичній роботі? Що слід зробити, аби фахова майстерність педагогів відповідала сучасним викликам, аби вони могли якісно підготувати дітей до Нової української школи? Як планувати роботу з дітьми за принципом методичного конструктора?
Не забудьте оформити передплату на друге півріччя, щоб першими дізнаватися про зміни у дошкільній освіті. Нехай вам щастить!
З повагою
Тетяна Носачова,
головний редактор
Тетяна Носачова,
головний редактор
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ | |
---|---|
БЕХ І. Д. — директор Інституту проблем виховання НАПН України, д-р психол. наук | КРУТІЙ К. Л. — професор Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка, д-р пед. наук |
БІЛЕЦЬКА Л. Л. — начальник відділу дошкільної освіти Управління освіти Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації | ЛАДИВІР С. О. — науковий консультант Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук |
ГАВРИШ Н. В. — провідний науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти та виховання Інституту проблем виховання НАПН України, д-р пед. наук, професор | ЛИСЕНКО Н. І. — директор з контенту Цифрового видавництва Експертус |
ІЛЬЧЕНКО Л. І. — керівник напряму Експертус Освіта Цифрового видавництва Експертус | ОМЕЛЬЯНЕНКО Н. В. — шеф-редактор управлінських видань напряму Експертус Освіта Цифрового видавництва Експертус, голова правління ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» |
КОНОНКО О. Л. — завідувач кафедри дошкільної освіти Ніжинського державного університету імені М. В. Гоголя, д-р психол. наук, професор | ПІРОЖЕНКО Т. О. — завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, д-р психол. наук |
КРЕМЕНЬ В. Г. — президент Національної академії педагогічних наук України, д-р філос. наук, професор | САВІНОВА Н. В. — шеф-редактор методичних видань Експертус Освіта |
ЕКСПЕРТНА РАДА | |
---|---|
БОНДАР Л. М. — директор ДНЗ № 256, Київ | СМОЛЬНИКОВА Г. В. — доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. психол. наук |
РЕЗЕНЧУК Н. В. — вчитель-логопед ДНЗ № 205, Київ |
Київ
2019