формуємо розвивальне середовище
модель організації життєдіяльності дітей
Середовищна модель — панацея? Ламаємо стереотипи
Наближаючись до завершення навчального року, ми замислюємося, як організувати освітній процес у новому році. Що змінити, аби він був суголосним принципам Нової української школи і забезпечував наступність перших двох ланок вітчизняної системи освіти? А головне — як наповнити життя дітей захопливою діяльністю, радістю відкриттів та щасливим проживанням кожного дня?
Подано аналіз традиційної та середовищної моделей організація життєдіяльності дітей дошкільного віку. Вихователь має обрати, за якою з них працювати.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ
