стаття 2 із 18
5
Травень 2019року
формуємо розвивальне середовище
модель організації життєдіяльності дітей

Середовищна модель — панацея? Ламаємо стереотипи

Наближаючись до завершення навчального року, ми замислюємося, як організувати освітній процес у новому році. Що змінити, аби він був суголосним принципам Нової української школи і забезпечував наступність перших двох ланок вітчизняної системи освіти? А головне — як наповнити життя дітей захопливою діяльністю, радістю відкриттів та щасливим проживанням кожного дня?

Наталія Гавриш , експерт з дошкільної освіти, д-р пед. наук, професор

Подано аналіз традиційної та середовищної моделей організація життєдіяльності дітей дошкільного віку. Вихователь має обрати, за якою з них працювати.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Травень — насолоджуємося життям
№ 5, 2019
Ловці хмаринок, або Метеостанція у закладі дошкільної освіти