стаття 5 із 22
6
Червень 2019року
взаємодіємо зі спеціалістами
принципи та технології роботи

Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту

Через події на Сході країни у суспільстві з’явилися такі соціальні категорії, як учасники бойових дій та члени їх сімей, внутрішньо переміщені особи, постраждалі внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів. Тому постала необхідність розробити сучасні психолого-педагогічні підходи до організації життєдіяльності дітей, які увійшли до цих категорій, їхньої адаптації до нових умов проживання, здобуття освіти

Ірина Луценко , завідувач кафедри методик та технологій дошкільної освіти Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова, д-р пед. наук, професор, Київ

У ситуації воєнного конфлікту в країні найуразливіші — діти дошкільного віку. Читайте у статті про психолого-педагогічні підходи до організації життєдіяльності дітей, які пережили психотравмуючі події, їхньої адаптації до нових умов проживання, здобуття освіти.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Емоційні порушення у дітей: пріоритети командної роботи
№ 6, 2019
SOS! Сигналізують дитячі емоції