стаття 2 із 19
9
Вересень 2019року
комплектуємо методичний кабінет
підвищення майстерності

Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців

Ольга Безсонова , завідувач дошкільного навчального закладу № 67, канд. пед. наук, м. Краматорськ, Донецька обл.
Дізнайтеся про
  1. Психологічні типи педагогів-початківців і наставників
  2. Перспективи розвитку педагогів-початківців та можливі ризики

Щоб навчати інших, треба постійно навчатися самому, зокрема завідувачу та вихователю-методисту. На перший погляд, цим «акулам педагогіки» нескладно ввести у професію педагога-початківця, проте часто щось знов іде не за планом. Чому так буває, дізнаєтеся зі статті.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Новий навчальний рік розпочався!
№ 9, 2019
Рецепти від шефа методисту-початківцю