11
Листопад 2019року
слово редактора

Не вір, а перевір

Стрімке оновлення освіти створює навколо себе багато міфів. Вони або відображують нереальні досягнення, або наводять жах на учасників освітнього процесу. У будь-якому випадку, педагогічні міфи створюють хибні уявлення про освіту взагалі й роботу вихователя-методиста зокрема. Тож звернімося до фактів.

Педагогічний експеримент — це не складно. У цьому числі журналу читайте усе про експериментальну діяльність і переконайтеся, що брати в ній участь цікаво й корисно. До того ж це прямий шлях, щоб підвищити педагогічну майстерність усього колективу.

Для підготовки педагогічної конференції не потрібно багато часу. Не вірите? Організуйте засідання педагогічної ради у форматі антиконференції BarCamp. Аби збагатити зміст методичної роботи, візьміть до уваги шпаргалку для професійного кейсу вихователя-методиста.

Аналіз педагогічного проєкту — це просто. Скористайтеся готовим інструментарієм та надайте якісну оцінку діяльності педагога та дітей під час роботи над проєктом.

Медіаосвіта педагогам необхідна. Діти швидко опановують нові інформаційні технології. Щоб вихователі не відставали від своїх вихованців, підготуйте для них цікаві онлайн-ігри та ознайомте з технологіями доповненої реальності.

Відволікти дітей від ґаджетів можливо за допомогою рухової активності. Зробіть незвичайне обладнання для фізкультурної зали, організуйте народні ігри та пограйте з дітьми у футбол. У гіподинамії не залишиться жодного шансу.

Звісно, спростувати усі педагогічні міфи на сторінках одного числа журналу неможливо. Тож не вірте міфам, а читайте корисну інформацію в улюбленому фаховому журналі та на освітньому порталі www.pedrada.com.ua

Успіху в роботі! До зустрічі!

Олена Стаєнна,
головний редактор
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ
БЕХ І. Д. — директор Інституту проблем виховання НАПН України,
д-р психол. наук
КРУТІЙ К. Л. — професор Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка, д-р пед. наук
БІЛЕЦЬКА Л. Л. — начальник відділу дошкільної освіти Управління освіти Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації ЛАДИВІР С. О. — науковий консультант Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук
ГАВРИШ Н. В. — провідний науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти та виховання Інституту проблем виховання НАПН України, д-р пед. наук, професор ЛИСЕНКО Н. І. — директор з контенту Цифрового видавництва Експертус
ІЛЬЧЕНКО Л. І. — керівник напряму
Експертус Освіта Цифрового видавництва Експертус
ОМЕЛЬЯНЕНКО Н. В. — шеф-редактор управлінських видань напряму Експертус Освіта Цифрового видавництва Експертус, голова правління ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти»
КОНОНКО О. Л. — завідувач кафедри дошкільної освіти Ніжинського державного університету імені М. В. Гоголя, д-р психол. наук, професор ПІРОЖЕНКО Т. О. — завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, д-р психол. наук, професор
КРЕМЕНЬ В. Г. — президент Національної академії педагогічних наук України, д-р філос. наук, професор САВІНОВА Н. В. — шеф-редактор методичних видань Експертус Освіта
ЕКСПЕРТНА РАДА
БОНДАР Л. М. — директор ДНЗ № 256, Київ СМОЛЬНИКОВА Г. В. — доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. психол. наук
РЕЗЕНЧУК Н. В. — вчитель-логопед ДНЗ № 205, Київ  

Київ 

2019

№ 11, 2019
Усе, що ви хотіли б знати про педагогічний експеримент