стаття 16 із 25
12
Грудень 2019року
взаємодіємо зі спеціалістами
особливі діти

Літературні твори в роботі з особливими дітьми

Педагоги довели, що казка — універсальний засіб впливу на дітей. А ось як зробити корекційне заняття на основі літературного твору емоційним і насиченим, розповідає вчитель-дефектолог

Людмила Клименко , вчитель-дефектолог дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясел-садка) № 157 «Зоряний», м. Маріуполь, Донецька обл.

Дізнайтеся зі статті, як обирати твір та працювати із сюжетом під час корекційної роботи. Щоб використати весь потенціал літературного твору, скористайтеся додатком.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Дев’ять порад оператору-початківцю
№ 12, 2019
Ебру — малювати, щоб розмовляти