працюємо з вихователями
сталий розвиток
Що спочатку — знання чи діяльність? або Діємо практично
Дорослі часто намагаються забезпечити дітям комфортне існування та захистити їх від проблем. Але для розвитку соціальних навичок дитині варто виходити із зони комфорту та домірно своїм можливостям розв’язувати життєві ситуації самостійно. Скористайтеся досвідом колег, щоб навчити дітей діяти практично
Освіта для сталого розвитку потребує діяльнісного підходу до організації педагогічного процесу. Ознайомтеся з його компонентами, а також способами організації взаємодії з дошкільниками. Використайте розробку семінару-практикуму під час роботи з педагогами.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ