стаття 7 із 24
3
Березень 2020року
допомагаємо методисту-початківцю
методичний порадник

Узагальнюйте педагогічний досвід без помилок

Олена Стаєнна , головний редактор журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу», канд. пед. наук
Упевніться, що вам відомо
  1. Як аналізувати діяльність педагога та формулювати тему досвіду
  2. Що відобразити в описі та як поширити перспективний досвід

Один із напрямів роботи вихователя-методиста — узагальнювати й оформлювати перспективний досвід роботи педагогів. Проте не в усіх виходить одразу представити його грамотно. Скористайтеся порадами, щоб уникнути помилок.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на квітень
№ 3, 2020
Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність