стаття 9 із 24
3
Березень 2020року
взаємодіємо зі спеціалістами
логопедична робота

Бачити, чути, говорити, або Розвиток мовлення дітей з порушеннями зору

Дітям із порушеннями зору зазвичай складно опановувати навички мовлення. Корекційна робота з такими дітьми потребує комплексного підходу. Як його реалізувати, розкажуть колеги

Марина Левицька , вчитель-логопед комунального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 47 «Берізка» компенсуючого типу для дітей з косоокістю та амбліопією, м. Краматорськ, Донецька обл.

Основні мовленнєві навички дошкільника — вміти будувати словосполучення й речення, висловлювати свої думки та користуватися невербальними засобами. Використайте напрацювання колег і допоможіть дітям із порушеннями зору засвоїти ці базові вміння.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність
№ 3, 2020
Інтегрований підхід до корекційної роботи