стаття 15 із 22
6
Червень 2020року
працюємо з вихователями
розвиток особистості

Артосвіта дошкільників — емоції + творчість

Дорослі часто спрямовують усі свої зусилля насамперед на розвиток інтелектуальної сфери дошкільника й забувають про емоційну. Емоційно зорієнтована артосвіта дає змогу це виправити. Арсенал образотворчих технік і засобів не лише врізноманітнює заняття з дітьми, а й розслабляє, налаштовує на позитивний лад, гармонізує душевний стан

Олена Половіна , завідувач кафедри дошкільної освіти Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. пед. наук, доцент
Тетяна Андронова , магістр спеціальності «Дошкільна освіта» Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка

Розуміння власних емоцій та почуттів, а також емоційних реакцій інших — важлива умова успішної взаємодії дитини з дорослими та однолітками. Тож виховувати емоційно зрілу особистість з перших років життя — важливе завдання дошкільної освіти. Розв’язати його допоможуть техніки образотворення.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Виразний чорно-білий світ, або Графіка в дитячому садку
№ 6, 2020
ІКТ для художньо-естетичного розвитку дошкільників: 5 ідей педагогам