стаття 12 із 24
8
Серпень 2020року
моніторимо освітній процес
підсумки роботи

Як це було, або Підбиваємо підсумки літнього оздоровчого періоду

Дитячий садок улітку — це всесвіт, у якому хочеться жити. Голубити дітей без огляду на годинник, проводити час на природі, створювати речі своїми руками, оздоровлюватись і відпочивати від напруги навчального року. Однак цьогоріч літо нетипове. І до ризиків перегріву, сонячного опіку чи перевтоми від зайвої рухової активності додався тривалий карантин. Такі реалії потребують нового погляду на підсумки літнього оздоровчого періоду

Наталія Швайгерт , директор Комунального закладу «Дошкільний начальний заклад (ясла-садок) № 3 «Планета дитинства», м. Кам’янське, Дніпропетровська обл.

Цього літа педагоги вперше пережили тривале призупинення роботи, несподіваний перехід на дистанційне навчання та простій. Тож настав час оцінити результати літнього оздоровчого періоду, проаналізувати помилки та підкреслити позитивні моменти. Як це зробити, розкажуть колеги.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Приклад діагностичної картки
№ 8, 2020
Приклади оформлення графіків оперативного контролю