стаття 13 із 24
9
Вересень 2020року
обмінюємося досвідом
форми роботи

Педагогічні комітети як форма методичної роботи

Дошкільна освіта не стоїть на місці та постійно розвивається. Але щоб упровадити новації в освітній процес, потрібно докласти чимало зусиль. Як оптимізувати цю діяльність? Колеги переконані, що у пригоді стане робота педагогічних комітетів

Алла Волинчук , вихователь-методист Кам’янець-Подільського дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 15 комбінованого типу «Джерельце», Хмельницька обл.

Педагоги постійно шукають нові методики роботи з дошкільниками. Спрямовує й організовує цю роботу вихователь-методист. Він не лише представляє новітні педагогічні технології, а й спонукає розробляти власні. Для цього колеги сформували комітети різних напрямів, у межах яких опрацьовують і впроваджують нові методики. Ознайомтеся з їхнім досвідом.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Три кроки до зразкового плану освітньої діяльності
№ 9, 2020
Компетентісний підхід у роботі з педагогами