стаття 11 із 19
11
Листопад 2020року
взаємодіємо зі спеціалістами
ігрова діяльність

Сюжетно-рольова гра — школа довільної поведінки

У надрах ігрової діяльності дитини впродовж дошкільного періоду зароджується та розвивається її довільна поведінка. З’ясуємо, які виняткові умови, що позитивно впливають на становлення цілеспрямованої поведінки дошкільника, створює сюжетно-рольова гра

Людмила Соловйова , старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук, Київ

У дошкільному дитинстві сюжетно-рольова гра є провідним типом діяльності. Адже під час сюжетно-рольових ігор дитина оволодіває правилами взаємодії з однолітками, у такій грі визрівають вікові новоутворення дитини, зокрема й становлення елементів довільної поведінки. Проте як саме в умовах гри поведінка дитини поступово набуває ознак довільності? Відповідає експерт.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Пограємо на столі: новий формат відомих ігор
№ 11, 2020
Проводимо тифлопедагогічне обстеження за допомогою LEGO