стаття 3 із 21
12
Грудень 2020року
моніторимо освітній процес
шкала оцінювання

ECERS-3: оцінюємо якість освітнього процесу по-новому

У 2020/2021 навчальному році МОН уперше здійснюватиме оцінку якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за допомогою методики ECERS-3. Що це за методика та чого від неї очікувати, читайте в роз’ясненнях експертів

Ольга Косенчук , начальниця відділу дошкільної та початкової освіти ДУ «Український інститут розвитку освіти», канд. пед. наук, доцент
Ірина Новик , методистка відділу дошкільної та початкової освіти ДУ «Український інститут розвитку освіти», канд. пед. наук

Щоб визначити якість дошкільної освіти, порівняти її з міжнародним рівнем, а відтак прийняти відповідні управлінські рішення, МОН запропонував використовувати методику ECERS-3. Наразі завершується пілотний етап дослідження й перші експерти вже готові завітати до закладів дошкільної освіти. А деякі заклади вже отримали й посібники з рекомендаціями щодо цієї методики. Тож що варто знати практикам?

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
З Новим роком та Різдвом Христовим!
№ 12, 2020
ECERS-3: сім фактів, які варто знати