стаття 4 із 25
1
Січень 2021року
працюємо з вихователями
мовленнєвий розвиток

Як розвивати зв’язне мовлення молодших дошкільників: авторська методика

Вихователі й батьки все частіше звертають увагу, що молодші дошкільники не виявляють мовленнєвої активності. Вони повторюють окремі звуки, інколи створюють нові слова, експериментують з інтонаціями тощо. Проте зв’язне мовлення залишається на низькому рівні. Як поліпшити ситуацію? Організуйте мовленнєву діяльність навколо літературного тексту

Ірина Гречишкіна , старший викладач кафедри розвитку дитини раннього і дошкільного віку ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», канд. пед. наук
Молодший дошкільний вік — сенситивний період для розвитку мовлення дитини. Від словникового запасу дитини, вміння зв’язно висловлюватися залежить якість взаємодії з оточенням. Читайте у статті, як організувати пропедевтичну роботу з розвитку зв’язного мовлення молодших дошкільників
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Різновиди мовленнєвої комунікації з дітьми
№ 1, 2021
Секрети ефективної бесіди з дітьми