стаття 18 із 25
1
Січень 2021року
взаємодіємо зі спеціалістами
поради педагогу

У групі «особлива» дитина: як налагодити взаємодію

Діти з РАС* потребують індивідуального підходу та супроводу. І якщо поряд немає тьютора, який допомагатиме дитині, поки вона перебуває в дитячому садку, цю функцію виконують вихователі. Скористайтеся порадами, які допоможуть правильно відреагувати на типові прояви поведінки «особливої» дитини

Розглянуто особливості поведінки дитини з РАС та подано поради, як у тій чи тій ситуації діяти вихователю.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
EQ-фітнес: 10 вправ для розвитку емоційного інтелекту дитини
№ 1, 2021
Перевіряємо готовність педагога до роботи в інклюзивній групі