стаття 9 із 23
4
Квітень 2021року
моніторимо освітній процес
інклюзивна освіта

Моніторинг інклюзивної освіти в дитячому садку

Плануєте перевірити ефективність роботи інклюзивних груп? Скористайтеся досвідом колег. Вони підкажуть, як організувати моніторинг і що перевірити

Діана Ісопенко , вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 19 ЦРД «Барвінок», Чернівці

Провідна мета дитячого садка, в якому функціонують інклюзивні групи, — надати індивідуально орієнтовану педагогічну, психологічну та соціальну допомогу дітям з особливими освітніми потребами. У статті колеги діляться досвідом, як організувати моніторинг такої діяльності

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на травень
№ 4, 2021
Аналіз діяльності дитячого садка за навчальний рік