стаття 2 із 24
6
Червень 2021року
говоримо про важливе
ігрова діяльність

Не заважайте дітям грати — приєднуйтеся

Здавалося б, гра — природна діяльність дітей. Невже їм потрібна допомога дорослих, щоб навчитися грати? Однак насправді вихователь завжди непомітно керує всім процесом, навіть під час вільної гри дошкільників. Читайте статтю, щоб також стати чарівником у мантії-невидимці

Тамара Піроженко , завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, д-р психол. наук
Оксана Корнєєва , завідувач дошкільного навчального закладу № 31, м. Костянтинівка, Донецька обл.

Що більше ігрового досвіду набуває дитина, то сильніше в неї розвивається ігрова компетентність. Тож вихователь має створити умови, за яких дитина з власної ініціативи виявлятиме насичену, спонтанну, творчу активність. У статті фахівці проаналізували, що впливає на ігрову діяльність дошкільників, і порадили, як її організовувати

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Без п’яти хвилин відпустка
№ 6, 2021
Виховуємо соціально компетентного громадянина у грі