стаття 2 із 23
7
Липень 2021року
говоримо про важливе
природничо-екологічна компетентність

Діти, квіти та жуки, або Як ознайомити дошкільників із природним довкіллям

«Метелик гарний, а гусінь гидка», — думає дитина, яка навіть не здогадується, що це різні стадії однієї комахи! Прочиніть дошкільникам двері у складну систему природи й навчіть їх любити все живе навколо

Людмила Загородня , завідувач кафедри дошкільної педагогіки і психології Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка, д-р пед. наук, доцент, Сумська обл.

Природничо-екологічна компетентність — це здатність дитини до природодоцільної поведінки в різних життєвих ситуаціях, що ґрунтується на емоційно-ціннісному ставленні до природи, знанні її законів і формується під час пізнавальної, дослідницької, трудової та ігрової діяльності. Дізнайтеся зі статті, як її сформувати в дітей дошкільного віку

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Сьогодні, завтра, ніколи
№ 7, 2021
Освіта для сталого розвитку: переходимо на новий рівень