взаємодіємо зі спеціалістами
довільна поведінка
Довільна регуляція дій дошкільника: планую — роблю — досягаю
ГОЛОВНЕ В СТАТТІ
- Як здатність до довільних дій сприяє розвитку особистості дитини
- Які основні показники розвитку довільної регуляції дій
- Які довільні дії характерні для різних компетентностей дитини
Нині замість застарілого й неефективного знаннєвого підходу до розвитку, освіти й виховання дітей застосовують компетентнісний підхід. Це означає, що результатом дошкільної освіти є сформовані в дитини компетентності. А важлива умова для їх набуття — здатність дитини до довільної регуляції
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ