стаття 11 із 22
8
Серпень 2021року
взаємодіємо зі спеціалістами
довільна поведінка

Довільна регуляція дій дошкільника: планую — роблю — досягаю

Людмила Соловйова , старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук, Київ

ГОЛОВНЕ В СТАТТІ

  1. Як здатність до довільних дій сприяє розвитку особистості дитини
  2. Які основні показники розвитку довільної регуляції дій
  3. Які довільні дії характерні для різних компетентностей дитини

Нині замість застарілого й неефективного знаннєвого підходу до розвитку, освіти й виховання дітей застосовують компетентнісний підхід. Це означає, що результатом дошкільної освіти є сформовані в дитини компетентності. А важлива умова для їх набуття — здатність дитини до довільної регуляції

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Рівень лідерського потенціалу дитини
№ 8, 2021
Як організувати методичний супровід педагога-початківця