стаття 4 із 25
9
Вересень 2021року
говоримо про важливе
логіко-математичний розвиток

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі: акценти для педагогів-практиків

Часто батьки вихваляються вмінням трирічної дитини «рахувати» до 100, або й до 1000. Однак вони не усвідомлюють, що дитина просто завчила ці числа й не розуміє суті того, що каже. Допоможіть дошкільникам зрозуміти взаємозалежності між числами та навчитися використовувати математику в повсякденному житті

Марина Машовець , заступник директора Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. пед. наук, доцент
Олена Брежнєва , експерт з дошкільної освіти, д-р пед. наук, доцент, Київ

Інновації в освіті спонукають педагогів шукати нові підходи до організації освітнього процесу. Зокрема, освітній напрям Державного стандарту «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» орієнтує педагогів формувати в дітей інтегровані компетентності. Які саме та як це робити, дізнайтеся зі статті

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Вітаємо переможців зіркових тестів!
№ 9, 2021
Сенсорно-пізнавальний розвиток: основні терміни та поняття