говоримо про важливе
логіко-математичний розвиток
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі: акценти для педагогів-практиків
Часто батьки вихваляються вмінням трирічної дитини «рахувати» до 100, або й до 1000. Однак вони не усвідомлюють, що дитина просто завчила ці числа й не розуміє суті того, що каже. Допоможіть дошкільникам зрозуміти взаємозалежності між числами та навчитися використовувати математику в повсякденному житті
Інновації в освіті спонукають педагогів шукати нові підходи до організації освітнього процесу. Зокрема, освітній напрям Державного стандарту «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» орієнтує педагогів формувати в дітей інтегровані компетентності. Які саме та як це робити, дізнайтеся зі статті
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ