стаття 17 із 25
9
Вересень 2021року
взаємодіємо зі спеціалістами
саморозвиток

Як налагодити взаємодію з колегами: п’ять технік активного слухання

Уміння слухати — це не лише особистісна, а й професійна якість. Особливо вона потрібна тим людям, які у своїй роботі часто спілкуються, зокрема педагогічним працівникам. Як навчитися слухати й чути, дізнайтеся зі статті

Олена Бернацька , психолог-консультант, сімейний психотерапевт, Київ

Ознайомтеся з основними техніками активного слухання, які допоможуть налагодити з колегами позитивну взаємодію, а відтак поліпшити діяльність колективу дитячого садка

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Алло! Ми шукаємо таланти у власному колективі
№ 9, 2021
Зустрічають не лише по одягу, або Що таке імідж педагога