стаття 4 із 24
10
Жовтень 2021року
моніторимо освітній процес
ІК-компетентність

Як удосконалити ІК-компетентність педагогів: практичні поради й інструменти діагностики

Наталія Савінова , шеф-редактор Експертус Освіта
Олена Стаєнна , головний редактор журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу», канд. пед. наук
Наданий у статті діагностичний інструментарій допоможе
  1. Визначити, яких знань і вмінь не вистачає педагогам, щоб ефективно використовувати ІКТ у професійній діяльності
  2. Спланувати методичну роботу за результатами діагностики та поліпшити якість освітнього процесу

Скористайтесь опитувальником, анкетою та листком експертної оцінки, щоб визначити рівень інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів і спланувати методичну роботу за цим напрямом

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Внутрішня система забезпечення якості освіти: методична складова
№ 10, 2021
Приклади річних завдань із трудового виховання дошкільників