взаємодіємо зі спеціалістами
інклюзивне навчання
Лялька-персона в інклюзивному освітньому просторі: навчаємо дітей взаємодіяти
Колеги підкажуть
- Чим лялька-персона відрізняється від звичайної іграшки
- За яким алгоритмом організовувати заняття за участю ляльки-персони
Усе більше дітей із порушеннями психофізичного розвитку долучається до типового освітнього процесу. Тому важливе завдання педагогічного колективу — виховувати в інших вихованців толерантне ставлення до дітей з ООП. Для цього колеги впровадили методику «Лялька-персона» в інклюзивне освітнє середовище закладу. Читайте в статті, у чому користь такої ляльки та як із нею працювати
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ