стаття 18 із 24
10
Жовтень 2021року
взаємодіємо зі спеціалістами
інклюзивне навчання

Лялька-персона в інклюзивному освітньому просторі: навчаємо дітей взаємодіяти

Алла Ващенко , завідувач дошкільного навчального закладу ясел-садка комбінованого типу № 12, м. Умань, Черкаська обл.
Наталія Хоменко , вихователь-методист дошкільного навчального закладу ясел-садка комбінованого типу № 12, м. Умань, Черкаська обл.
Колеги підкажуть
  1. Чим лялька-персона відрізняється від звичайної іграшки
  2. За яким алгоритмом організовувати заняття за участю ляльки-персони

Усе більше дітей із порушеннями психофізичного розвитку долучається до типового освітнього процесу. Тому важливе завдання педагогічного колективу — виховувати в інших вихованців толерантне ставлення до дітей з ООП. Для цього колеги впровадили методику «Лялька-персона» в інклюзивне освітнє середовище закладу. Читайте в статті, у чому користь такої ляльки та як із нею працювати

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
«Так» і «ні» в роботі з дитиною з ООП
№ 10, 2021
Padlet для дистанційної роботи з батьками