стаття 14 із 24
10
Жовтень 2021року
працюємо з вихователями
тренінг

Формуємо готовність педагогів до роботи в інклюзивній групі

Мар’яна Буйняк , старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, канд. психол. наук
Проведіть захід, завдяки якому педагоги
  1. Позбавляться упереджень щодо освіти дітей з особливими освітніми потребами
  2. Визначать, які навички вдосконалити для роботи в інклюзивній групі

Чимало педагогів сприймає роботу в інклюзивній групі як додаткове навантаження, вихід із зони комфорту. Це напружує їх, провокує конфлікти в колективі, знижує настрій і якість роботи. Щоб уникнути цього, проведіть тренінгові заняття. Вони допоможуть зруйнувати стереотипи, надихнути педагогів розвиватися й дадуть змогу підготувати їх до роботи в умовах інклюзії

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
П’ять способів підтримати колегу в складній ситуації
№ 10, 2021
Кваліфікаційні вимоги до вихователя в інклюзивній групі