стаття 5 із 16
2
Лютий 2018року
обмінюємося досвідом
формування та корекція самооцінки дитини

Cамооцінка старших дошкільників

Діти починають усвідомлювати себе, свої мотиви та потреби, активно спілкуватися в дошкільному віці. У процесі взаємодії з оточенням вони засвоюють значущі для них оцінки інших людей і на їх підставі формують самооцінку. Як мають діяти дорослі, аби не нашкодити, а допомогти дітям сформувати адекватну самооцінку? Адже від цього залежить, чи зможуть вони в майбутньому правильно оцінювати свої можливості і ставити перед собою адекватні цілі та завдання

Наталія Буданцева , вчитель-логопед, спеціаліст вищої категорії, спеціального навчально-виховного комплексу № 5 «Дніпряночка», м. Кам’янське, Дніпропетровська обл.

Висвітлено питання, формування в дітей дошкільного віку адекватної самооцінки. Подано методи роботи з дітьми, батьками й педагогами. Особливу увагу приділено корегуванню завищеної та заниженої самооцінки дошкільників

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності
№ 2, 2018
Полілог: просто про складне