обмінюємося досвідом
формування та корекція самооцінки дитини
Cамооцінка старших дошкільників
Діти починають усвідомлювати себе, свої мотиви та потреби, активно спілкуватися в дошкільному віці. У процесі взаємодії з оточенням вони засвоюють значущі для них оцінки інших людей і на їх підставі формують самооцінку. Як мають діяти дорослі, аби не нашкодити, а допомогти дітям сформувати адекватну самооцінку? Адже від цього залежить, чи зможуть вони в майбутньому правильно оцінювати свої можливості і ставити перед собою адекватні цілі та завдання
Висвітлено питання, формування в дітей дошкільного віку адекватної самооцінки. Подано методи роботи з дітьми, батьками й педагогами. Особливу увагу приділено корегуванню завищеної та заниженої самооцінки дошкільників
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ