Полілог: просто про складне
Пам’ятаєте, як у мультфільмі «Допитливе слоненя», за казкою Редьярда Кіплінга,головний персонаж постійно цікавиться всім, що бачить на своєму шляху: що їсть на обід крокодил, чому вода мокра, куди ховається місяць... Проте нині дітей, що ставлять безліч цікавих запитань, як те слоненя з мультика, стає дедалі менше. Що має робити педагог, щоб спонукати дітей більше цікавитися навколишнім світом?
Одне з головних завдань педагогів сьогодні — повернути дітям інтерес до життя, прагнення зрозуміти навколишній світ, розвинути в дітей вміння розмірковувати про нього, орієнтуватися в ньому, навчити дітей думати самостійно. Усе це можна зробити за допомогою полілога, якому і присвячена стаття. Подано майстер-клас для педагогів закладів дошкільної освіти щодо організації полілогів.