стаття 6 із 16
2
Лютий 2018року
професійно вдосконалюємося
майстер-клас для педагогів

Полілог: просто про складне

Пам’ятаєте, як у мультфільмі «Допитливе слоненя», за казкою Редьярда Кіплінга,головний персонаж постійно цікавиться всім, що бачить на своєму шляху: що їсть на обід крокодил, чому вода мокра, куди ховається місяць... Проте нині дітей, що ставлять безліч цікавих запитань, як те слоненя з мультика, стає дедалі менше. Що має робити педагог, щоб спонукати дітей більше цікавитися навколишнім світом?

Ольга Безсонова , завідувач дошкільного навчального закладу № 67, канд. пед. наук, м. Краматорськ, Донецька обл.

Одне з головних завдань педагогів сьогодні — повернути дітям інтерес до життя, прагнення зрозуміти навколишній світ, розвинути в дітей вміння розмірковувати про нього, орієнтуватися в ньому, навчити дітей думати самостійно. Усе це можна зробити за допомогою полілога, якому і присвячена стаття. Подано майстер-клас для педагогів закладів дошкільної освіти щодо організації полілогів.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Cамооцінка старших дошкільників
№ 2, 2018
6 прийомів ефективної взаємодії з колективом