стаття 5 із 17
3
Березень 2018року
обмінюємося досвідом
моральне виховання

Казка вчить, як на світі жить, або Вчимо творити добро через казку

Любов Лохвицька , професор кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти Університету Григорія Сковороди в Переяславі, канд. пед. наук, доцент

ДІЗНАЙТЕСЯ

  1. Яка з чинних програм може слугувати путівником у моральному вихованні дошкільників
  2. Як доцільно розподілити освітні завдання з морального виховання дітей за віковим та тематичним принципами
  3. Чому казка є дієвим засобом особистісного розвитку дитини
  4. Як будувати морально-етичні бесіди за змістом казок

Період дошкільного дитинства є сенситивним для морального розвитку особистості, формування в неї відповідних уявлень, суджень і знань, умінь виявляти співчуття і співпереживання, чинити по-доброму. Саме у цьому віці діти здобувають початковий моральний досвід. Тому педагогам слід вже з раннього віку опікуватися моральним вихованням дітей, формувати в них уявлення про добро і зло

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства
№ 3, 2018
Формуємо уявлення про відносність добра і зла: робота з казкою