стаття 4 із 17
3
Березень 2018року
працюємо з вихователями
тренінг-лабораторія

Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства

Педагоги-дошкільники часто ігнорують власні сили дитини, її суб’єктну активність, а це нівелює проблему саморозвитку як таку. Тож новий, ціннісний підхід до дитини дошкільного віку як свідомої особистості, компетентної в різних сферах власного життя, нині є доволі актуальним. Як спрямувати зусилля педагогів на виховання самостійних, відповідальних громадян, здатних критично мислити, підготовлених до свідомої та ефективної діяльності? Проведіть з ними тренінг-лабораторію з цих питань

Ольга Безсонова , завідувач дошкільного навчального закладу № 67, канд. пед. наук, м. Краматорськ, Донецька обл.

Подано тренінг-лабораторію «Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства» для вихователів закладів дошкільної освіти

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Лепбук — розвивальна книжка з індивідуальним характером
№ 3, 2018
Казка вчить, як на світі жить, або Вчимо творити добро через казку