працюємо з вихователями
тренінг-лабораторія
Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства
Педагоги-дошкільники часто ігнорують власні сили дитини, її суб’єктну активність, а це нівелює проблему саморозвитку як таку. Тож новий, ціннісний підхід до дитини дошкільного віку як свідомої особистості, компетентної в різних сферах власного життя, нині є доволі актуальним. Як спрямувати зусилля педагогів на виховання самостійних, відповідальних громадян, здатних критично мислити, підготовлених до свідомої та ефективної діяльності? Проведіть з ними тренінг-лабораторію з цих питань
Подано тренінг-лабораторію «Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства» для вихователів закладів дошкільної освіти
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ