стаття 7 із 20
4
Квітень 2018року
моніторимо якість освіти
предметно-практична компетенція

Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників

Поступове ознайомлення з предметами формує в дошкільників цілісне світобачення. Тому важливо спонукати дітей застосовувати набуті знання на практиці, формувати здатність усвідомлювати власні дії та їхні наслідки. А щоб створити для цього оптимальні умови, слід моніторити рівень сформованості предметно-практичної компетенції дошкільників

Ірина Карабаєва , старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук

Предметно-практична діяльність — одна зі складових системи гармонійного розвитку дітей дошкільного віку. У предметно-практичній діяльності дитина формує уявлення про довкілля, предмети та дії з ними, опановує первинні трудові навички. Про те, як моніторити рівень сформованості предметно-практичної компетенції у старших дошкільників, читайте у статті

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
8 порад вихователю: як легко й невимушено занурювати дошкільників в атмосферу занять
№ 4, 2018
Здоров’язбережувальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників