моніторимо якість освіти
предметно-практична компетенція
Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників
Поступове ознайомлення з предметами формує в дошкільників цілісне світобачення. Тому важливо спонукати дітей застосовувати набуті знання на практиці, формувати здатність усвідомлювати власні дії та їхні наслідки. А щоб створити для цього оптимальні умови, слід моніторити рівень сформованості предметно-практичної компетенції дошкільників
Предметно-практична діяльність — одна зі складових системи гармонійного розвитку дітей дошкільного віку. У предметно-практичній діяльності дитина формує уявлення про довкілля, предмети та дії з ними, опановує первинні трудові навички. Про те, як моніторити рівень сформованості предметно-практичної компетенції у старших дошкільників, читайте у статті
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ