стаття 8 із 20
4
Квітень 2018року
моніторимо якість освіти
здоров’язбережувальна компетенція

Здоров’язбережувальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників

Щоб гасло «бережи здоров’я змалку» стало керівництвом до дії, а не порожнім звуком, дорослим слід формувати здоров’язбережувальну компетенцію в дітей вже з дошкільного віку. Як же визначити, чи усвідомлює дитина цінність власного здоров’я, необхідність активного способу життя й догляду за власним тілом? Стане у пригоді ігрова діагностична методика

Ірина Карабаєва , старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук

Як сформувати в дітей ціннісне ставлення до свого здоров’я, прищепити корисні звички і сформувати навички здорового способу життя? Насамперед важливо відстежувати рівень сформованості цих звичок і навичок у дошкільників. Як моніторити рівень сформованості здоров’язбережувальної компетенції у старших дошкільників дізнайтеся зі статті

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників
№ 4, 2018
На варті безпеки життєдіяльності дітей