стаття 13 із 17
5
Травень 2018року
моніторимо якість освіти
родинно-побутова компетенція

Моніторимо рівень родинно-побутової компетенції старших дошкільників

Першого досвіду соціальної поведінки дитина набуває в родині. Саме родина закладає паростки для розвитку самостійності, відповідальності, впевненості в собі та інших людях. Ці якості вкрай необхідні дітям, які невдовзі стануть школярами. Тож важливо відстежувати рівень сформованості родинно-побутової компетенції в старших дошкільників. Для цього необхідно знати показники сформованості цієї компетенції та методику проведення моніторингового дослідження

Ірина Карабаєва , старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук

Базовий компонент дошкільної освіти орієнтує педагогів на компетентнісний підхід в організації освітнього процесу. Набуття дитиною різних компетенцій є необхідною умовою успішності майбутнього школяра. Однією з таких компетенцій є родинно-побутова. Про показники сформованості цієї компетенції та методику проведення моніторингового дослідження читайте у статті

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Моніторимо рівень природничо-екологічної компетенції старших дошкільників
№ 5, 2018
Про затвердження Примірного положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти