Моніторимо рівень родинно-побутової компетенції старших дошкільників
Першого досвіду соціальної поведінки дитина набуває в родині. Саме родина закладає паростки для розвитку самостійності, відповідальності, впевненості в собі та інших людях. Ці якості вкрай необхідні дітям, які невдовзі стануть школярами. Тож важливо відстежувати рівень сформованості родинно-побутової компетенції в старших дошкільників. Для цього необхідно знати показники сформованості цієї компетенції та методику проведення моніторингового дослідження
Базовий компонент дошкільної освіти орієнтує педагогів на компетентнісний підхід в організації освітнього процесу. Набуття дитиною різних компетенцій є необхідною умовою успішності майбутнього школяра. Однією з таких компетенцій є родинно-побутова. Про показники сформованості цієї компетенції та методику проведення моніторингового дослідження читайте у статті