стаття 12 із 17
5
Травень 2018року
моніторимо якість освіти
природничо-екологічна компетенція

Моніторимо рівень природничо-екологічної компетенції старших дошкільників

Берегти природне довкілля, ощадливо використовувати воду та електричну енергію в побуті слід привчати дитину змалку. Як з’ясувати, чи усвідомлює дитина власний зв’язок з природою, чи розуміє необхідність захищати й примножувати її багатства? Допоможе ігрова діагностична методика

Ірина Карабаєва , старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук

Як дізнатися, чи сформували ми в дітей ціннісне ставлення до навколишнього світу, чи навчили цінувати природу, її користь і красу? Як відстежити рівень сформованості природодоцільної поведінки у дошкільників? Про всі нюанси методики моніторингу рівня сформованості природничо-екологічної компетенції у старших дошкільників дізнайтеся зі статті

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
«Ой, на Івана, та й на Купала»
№ 5, 2018
Моніторимо рівень родинно-побутової компетенції старших дошкільників