стаття 2 із 14
6
Червень 2018року
моніторимо якість освіти
комунікативна компетентність

Комунікативна компетентність педагога: три методики для діагностування

Комунікація — це не просто вміння говорити. Педагог щодня контактує з дітьми, їхніми батьками й колегами, будує взаємини з ними. Від стилю комунікації залежить успішність його професійної діяльності. Знання своїх психологічних особливостей дасть змогу як вихователю, так і вихователю-методисту долати бар’єри у спілкуванні і підтримувати свій робочий настрій

Людмила Терещенко , старший науковий співробітник Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук, Київ

Професійна діяльність педагога будується на спілкуванні. Тож від рівня комунікабельності прямо залежить педагогічна майстерність як вихователя, що взаємодіє з дітьми, так і вихователя-методиста, який взаємодіє з дорослими. Оцінити рівень комунікабельності, стиль педагогічного спілкування та визначити свою модель поведінки допоможуть тест, анкета і опитувальник, наведені в статті.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
До успіху — через спілкування
№ 6, 2018
Як спілкуватися з педагогами корисно і приємно: сім порад вихователю-методисту