6
Червень 2018року
слово редактора

До успіху — через спілкування

У дитячому садку розпочалася гаряча пора. Літо для малюків — пора відпочинку, розваг. Для дорослих — період пошуків, самоосвіти й творчого зростання.
Успіх людини в житті залежить від уміння спілкуватися.
Педагогічна діяльність — це неперервне спілкування. Високих результатів досягає той вихователь, який не лише професійно робить свою справу, а й уміє налагодити взаємини з дітьми, батьками, розуміє своїх колег. Наші публікації допоможуть професійному розвитку. Три методики для діагностування комунікативної компетентності педагога дадуть змогу вивчити загальний рівень комунікабельності, стиль педагогічного спілкування й модель поведінки. А сім порад щодо корисного та приємного спілкування допоможуть вам професійно контактувати з педагогами, задавати тон роботі та позитивно впливати на настрій педагогічного колективу.
Продовжуємо навчальний курс «Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні». У цьому числі журналу вивчаємо особливості інтелектуальної карти як інструменту планування освітнього процесу. А методист-початківець оцінить якість власної роботи за допомогою тесту. Ви також дізнаєтеся про геокешинг у дитячому садку, секрети формування умінь наочного моделювання та багато іншого.
Якщо ви не встигли передплатити на друге півріччя свій фаховий журнал у поштовому відділенні, то зробіть це у редакції або магазині: shop.mcfr.ua.
Нагадую, що передплатники електронного журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» мають змогу користуватися архівом номерів за 2017 рік. Для активних передплатників електронного журналу також гарантований безплатний доступ до сервісу Коза Онлайн.
Теплого сонячного літа! Хай щастить!
Головний редактор
Тетяна Носачова
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ
БЕХ І. Д. — директор Інституту проблем виховання НАПН України,
д-р психол. наук
КРУТІЙ К. Л. — професор Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка, д-р пед. наук
БІЛЕЦЬКА Л. Л. — начальник відділу дошкільної освіти Управління освіти Голосіївської районної в м. Києві державної адміністраціїЛАДИВІР С. О. — науковий консультант Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук
ГАВРИШ Н. В. — головний науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти та виховання Інституту проблем виховання НАПН України, д-р пед. наук, професорЛИСЕНКО Н. І. — директор з контенту Цифрового видавництва Експертус
ІЛЬЧЕНКО Л. І. — керівник напряму
Експертус Освіта Цифрового видавництва Експертус
ОМЕЛЬЯНЕНКО Н. В. — шеф-редактор управлінських видань напряму Експертус Освіта Цифрового видавництва Експертус, голова правління ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти»
КОНОНКО О. Л. — завідувач кафедри дошкільної освіти Ніжинського державного університету імені М. В. Гоголя, д-р психол. наук, професорПІРОЖЕНКО Т. О. — завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, д-р психол. наук
КРЕМЕНЬ В. Г. — президент Національної академії педагогічних наук України, д-р філос. наук, професорСАВІНОВА Н. В. — шеф-редактор методичних видань Експертус Освіта
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ
БОНДАР Л. М. — вихователь-методист ДНЗ № 256, КиївСМОЛЬНИКОВА Г. В. — доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. психол. наук
РЕЗЕНЧУК Н. В. — вчитель-логопед ДНЗ № 205, Київ 

Київ «МЦФЕР-Україна» 2018

№ 6, 2018
Комунікативна компетентність педагога: три методики для діагностування