допомагаємо методисту-початківцю
наставництво
Наставництво як форма організації соціального простору початківця
На початку навчального року колективи багатьох закладів дошкільної освіти поповнили нові працівники. Проблема набуття необхідного професійного досвіду та «входження» у новий трудовий колектив постає перед кожним, хто щойно розпочав свою професійну діяльність або ж змінив місце роботи. Тож для безболісної адаптації і досягнення початківцями професійної майстерності варто організувати наставництво
Робота з молодими спеціалістами часто зводиться до формальних настанов. Як уникнути помилок в організації наставництва? Про створення простору для навчання й розвитку молодого фахівця та алгоритм побудови співпраці вихователя-методиста, наставника й педагога-початківця читайте в статті
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ
