стаття 3 із 16
8
Серпень 2018року
допомагаємо методисту-початківцю
наставництво

Наставництво як форма організації соціального простору початківця

На початку навчального року колективи багатьох закладів дошкільної освіти поповнили нові працівники. Проблема набуття необхідного професійного досвіду та «входження» у новий трудовий колектив постає перед кожним, хто щойно розпочав свою професійну діяльність або ж змінив місце роботи. Тож для безболісної адаптації і досягнення початківцями професійної майстерності варто організувати наставництво

Олена Кононко , завідувач кафедри дошкільної освіти Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, д-р психол. наук, професор

Робота з молодими спеціалістами часто зводиться до формальних настанов. Як уникнути помилок в організації наставництва? Про створення простору для навчання й розвитку молодого фахівця та алгоритм побудови співпраці вихователя-методиста, наставника й педагога-початківця читайте в статті

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Комплімент вихователю-методисту
№ 8, 2018
Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців