стаття 2 із 16
9
Вересень 2018року
говоримо про важливе
наступність: проблема?

І знову про наступність…

Із 1 вереся першокласники навчаються за новим Державним стандартом початкової освіти. Тож перед освітянською спільнотою, зокрема й дошкільною, постало чимало запитань. Що в контексті нового документа означає «готовність дитини до шкільного навчання»? Чи варто виконувати замовлення батьків і навчати старших дошкільників читати? Як зміст Базового компонента дошкільної освіти співвідноситься зі змістом Державного стандарту початкової освіти? Досвід яких країн покладено в основу рекомендацій для вчителів перших класів Нової української школи?

Як розуміють наступність в контексті Нової української школи вихователі дитячих садків і вчителі початкової школи? Чому проблема наступності залишається актуальною з року в рік? Що мають зробити педагоги обох ланок освіти, аби згладити «гострі кути» при зміні соціального статусу дошкільниками? Відповіді на ці та багато інших запитань — в інтервью з доктором педагогічних наук Наталією ГАВРИШ

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Чи готовий Петрик П’яточкін до школи?
№ 9, 2018
Дитячий садок і Нова українська школа: як прокласти місток