стаття 3 із 16
9
Вересень 2018року
взаємодіємо зі спеціалістами
готовність до НУШ

Дитячий садок і Нова українська школа: як прокласти місток

Нову українську школу презентують як запоруку життєвого успіху, як школу, до якої приємно ходити дітям, де прислухатимуться до їхньої думки, навчатимуть критично мислити, не боятися висловлювати власну думку та бути відповідальним громадянином. Тож як вихователю-методисту організувати освітній процес у дитячому садку, аби нинішні дошкільники безболісно адаптувалися до шкільного навчання?

Ірина Карабаєва , старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук

Рівень готовності дитини до навчання в Новій українській школі напряму залежить від рівня якості наданої їй дошкільної освіти. У статті висвітлено суть НУШ, основні компоненти готовності дитини до шкільного навчання та окреслені аспекти, на які треба звернути увагу педагогам і батькам в роботі з майбутніми першокласниками.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
І знову про наступність…
№ 9, 2018
Ключові компетентності НУШ для життя