стаття 2 із 20
10
Жовтень 2018року
говоримо про важливе
проблеми раннього дитинства

Знайоме невідоме покоління, або Хто ти, малюку?

Серед проблем дошкільної освіти, що весь час перебувають у полі зору науковців і практиків, найбільше занепокоєння викликають проблеми раннього дитинства. Яка наразі склалася ситуація у трикутнику «діти — батьки — педагоги» і чому необхідно модернізувати змістовно-процесуальні аспекти роботи груп раннього віку, дізнайтеся зі статті

Наталія Гавриш , експерт з дошкільної освіти, д-р пед. наук, професор

Що ми знаємо про сучасну дитину раннього віку? Чим нас часто дивують малюки? У статті подано характеристику нинішньої ситуації у взаємодії дітей, батьків та педагогів. Висвітлено основні проблеми у вітчизняних групах раннього віку та досвід канадських закладів дошкільної освіти.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Про потреби та амбіції
№ 10, 2018
Розвивальне предметне середовище: завдання вихователя