говоримо про важливе
проблеми раннього дитинства
Знайоме невідоме покоління, або Хто ти, малюку?
Серед проблем дошкільної освіти, що весь час перебувають у полі зору науковців і практиків, найбільше занепокоєння викликають проблеми раннього дитинства. Яка наразі склалася ситуація у трикутнику «діти — батьки — педагоги» і чому необхідно модернізувати змістовно-процесуальні аспекти роботи груп раннього віку, дізнайтеся зі статті
Що ми знаємо про сучасну дитину раннього віку? Чим нас часто дивують малюки? У статті подано характеристику нинішньої ситуації у взаємодії дітей, батьків та педагогів. Висвітлено основні проблеми у вітчизняних групах раннього віку та досвід канадських закладів дошкільної освіти.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ
