слово редактора
Про потреби та амбіції

Батьки мріють, аби дитина стала успішною та щасливою. Проте часто не розуміють, як цього досягти. Вони прагнуть розвинути інтелект дитини й забувають про інші важливі грані розвитку особистості. Поки дорослі тішаться можливостями сучасної індустрії платних освітніх послуг — розвивальних центрів, клубів дитячої творчості чи раннього розвитку — діти мають зменшену тематику й кількість ігор, збіднілий зміст і скорочену тривалість. Рекомендації науковців дадуть змогу повернути в життя дітей ігрову діяльність, збагатити їхній ігровий досвід, створити сучасне предметно-ігрове середовище. Серед проблем дошкільної освіти занепокоєння викликають проблеми раннього дитинства. Ви дізнаєтеся про ситуацію у трикутнику «діти — батьки — педагоги». А також чому необхідно модернізувати змістовно-процесуальні аспекти роботи груп раннього віку та як організовують життя малюків канадські колеги. Наші публікації дадуть змогу визначити пріоритети виховання сучасної дитини, допоможуть переконати батьків у значенні емоційного інтелекту та гармонізувати стосунки в системі «батьки — діти». Методист-початківець скористається календарем ключових дат атестації, правильно організує моніторинг майстерності педагогів під час атестаційного періоду.
Вітаємо колег, які прагнули навчитися упорядковувати свої цілі, плани, діяльність! У жовтневому числі редакція завершує публікації тем дистанційного курсу «Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні». Обов’язково зробіть курсову контрольну роботу та вчасно надішліть на електронну адресу [email protected].
Триває передплата на наступний рік. Нагадуємо, що в цьому місяці ви маєте змогу заощадити та передплатити журнал у видавництві за найнижчими цінами! До зустрічі, шановні колеги!
Тетяна Носачова,
головний редактор
головний редактор
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ | |
---|---|
БЕХ І. Д. — директор Інституту проблем виховання НАПН України, д-р психол. наук | КРУТІЙ К. Л. — професор Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка, д-р пед. наук |
БІЛЕЦЬКА Л. Л. — начальник відділу дошкільної освіти Управління освіти Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації | ЛАДИВІР С. О. — науковий консультант Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук |
ГАВРИШ Н. В. — провідний науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти та виховання Інституту проблем виховання НАПН України, д-р пед. наук, професор | ЛИСЕНКО Н. І. — директор з контенту Цифрового видавництва Експертус |
ІЛЬЧЕНКО Л. І. — керівник напряму Експертус Освіта Цифрового видавництва Експертус | ОМЕЛЬЯНЕНКО Н. В. — шеф-редактор управлінських видань напряму Експертус Освіта Цифрового видавництва Експертус, голова правління ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» |
КОНОНКО О. Л. — завідувач кафедри дошкільної освіти Ніжинського державного університету імені М. В. Гоголя, д-р психол. наук, професор | ПІРОЖЕНКО Т. О. — завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, д-р психол. наук |
КРЕМЕНЬ В. Г. — президент Національної академії педагогічних наук України, д-р філос. наук, професор | САВІНОВА Н. В. — шеф-редактор методичних видань Експертус Освіта |
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ | |
---|---|
БОНДАР Л. М. — директор ДНЗ № 256, Київ | СМОЛЬНИКОВА Г. В. — доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. психол. наук |
РЕЗЕНЧУК Н. В. — вчитель-логопед ДНЗ № 205, Київ |
Київ «МЦФЕР-Україна» 2018
