стаття 5 із 19
1
Січень 2019року
працюємо з вихователями
образотворча діяльність

Розкриваємо творчий потенціал старших дошкільників: авторський підхід

Тетяна Денисенко , вихователь-методист дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 18, м. Умань, Черкаська обл.

Головне у статті

  1. Умови для розвитку творчої особистості
  2. Мета й завдання освітньої роботи
  3. Методи та прийоми педагогічної роботи
  4. Засоби художньо-естетичного розвитку

Формувати мистецьке ставлення до довкілля та естетичний смак, розвивати творчі задатки в дітей дасть змогу система роботи з образотворчої діяльності. Як навчити дітей старшого дошкільного віку передавати свої враження за допомогою різних технік малювання, читайте в статті.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Мистецька освіта дошкільників: не відтворювати, а творити
№ 1, 2019
Художньо-естетичний розвиток дітей