працюємо з вихователями
інтеграція мистецтв
Мистецька освіта дошкільників: не відтворювати, а творити
Сучасні батьки захоплюються розвитком інтелектуальних можливостей дитини, а духовне виховання вважають другорядним. Тому дитина втрачає властиві їй від природи доброту, щирість, співчутливість, відкритість, перетворюється на «інтелектуального робота». Проте емоції людини є первинними. Формувати і розвивати сферу емоцій та почуттів особистості дасть змогу мистецтво
Розв’язати проблеми в житті дасть змогу компетентнісний підхід, а не окремі навички. Але якщо на заняттях у дитячих садках кожна діяльність відокремлена та регламентована, діти звикають до вказівок дорослого і губляться, коли потрібно щось зробити самостійно. Привчити дітей робити вибір та творити не за зразками дасть змогу синкретичний підхід до мистецького виховання.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ
