стаття 4 із 19
1
Січень 2019року
працюємо з вихователями
інтеграція мистецтв

Мистецька освіта дошкільників: не відтворювати, а творити

Сучасні батьки захоплюються розвитком інтелектуальних можливостей дитини, а духовне виховання вважають другорядним. Тому дитина втрачає властиві їй від природи доброту, щирість, співчутливість, відкритість, перетворюється на «інтелектуального робота». Проте емоції людини є первинними. Формувати і розвивати сферу емоцій та почуттів особистості дасть змогу мистецтво

Олена Половіна , завідувач кафедри дошкільної освіти Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. пед. наук, доцент

Розв’язати проблеми в житті дасть змогу компетентнісний підхід, а не окремі навички. Але якщо на заняттях у дитячих садках кожна діяльність відокремлена та регламентована, діти звикають до вказівок дорослого і губляться, коли потрібно щось зробити самостійно. Привчити дітей робити вибір та творити не за зразками дасть змогу синкретичний підхід до мистецького виховання.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Тижнева подорож Книголандією
№ 1, 2019
Розкриваємо творчий потенціал старших дошкільників: авторський підхід