стаття 2 із 22
2
Лютий 2019року
говоримо про важливе
витоки партнерської взаємодії

Психофізіологічний аспект народження партнерства

Олександр Кочерга , заст. директора Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. психол. наук, доцент

Головне у статті

  1. Які психофізіологічні особливості дій партнерів
  2. Що спричиняє безпідставні напруження
  3. Які існують моделі партнерської взаємодії
  4. Як будувати успішну партнерську взаємодію

Як знайти власне місце в освітньому процесі? Що враховувати у педагогічній діяльності? Як уникати непорозумінь і позитивно спілкуватися з усіма учасниками освітнього процесу? Відповіді на ці запитання дізнайтеся зі статті.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Партнерство — у чому суть
№ 2, 2019
Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок